PR články
Technická špecifikácia PR článkov:
Na základe dohody s obchodným oddelením si klient určí dátum a čas zverejnenia PR článku.
Podklady na zverejnenie článku je potrebné dodať minimálne 2 dni vopred.
V dohodnutý deň a čas je PR článok zverejnený na prvej pozícií v príslušnej sekcií. Na tejto pozícií sa článok zobrazuje určitú dobu, pokiaľ ho nenahradí nový článok. Tento článok ďalej prechádza na druhú, tretiu atď. pozíciu. Samozrejme článok je uložený v archíve magazínu a je navždy vyhľadateľný.
- text PR článku musí byť v Slovenskom jazyku.
- rozsah PR článku je cca jedna strana A4.
- počet fotografií je 1 až 7.
- tieto fotky by mali byť vo veľkosti približne 800*600 pixelov
- hlavná fotografia by mala byť v pomere 4:3
- k fotkám, ktoré budú umiestnené v galérií je dobré napísať stručný popis napríklad: meno osobnosti, názov výrobku a pod.
- nadpis by mal mať od 50 do 75 znakov
- dĺžka perexu 300 až 350 znakov, po dohode môže perex obsahovať menej
alebo viac znakov
Podklady pre zverejnenie PR článkov by mali obsahovať:
1. Nadpis článku.
2. Perex článku.
3. Text článku.
4. Obrázky s uvedením, ktorý má byť ako hlavný obrázok, a ktoré majú byť v tele alebo galérií článku (ak treba, tak uviesť autora fotografií).
5. Sekcia/sekcie, do ktorých má byť článok umiestnený (pokiaľ ide o Topky.sk, článok bude umiestnený do sekcie Zaujímavosti).
6. Dátum a čas, kedy má byť článok zverejnený.
7. Presné uvedenie, kde sa má nachádzať preklik a kam má smerovať.