PR články

 

Technická špecifikácia PR článkov:

 

Na základe dohody s obchodným oddelením si klient určí dátum a čas zverejnenia PR článku.

Podklady na zverejnenie článku je potrebné dodať minimálne 2 dni vopred.

V dohodnutý deň a čas je PR článok zverejnený na prvej pozícií v príslušnej sekcií. Na tejto pozícií sa článok zobrazuje určitú dobu, pokiaľ ho nenahradí nový článok. Tento článok ďalej prechádza na druhú, tretiu atď. pozíciu. Samozrejme článok je uložený v archíve magazínu a je navždy vyhľadateľný.

-       text PR článku musí byť v Slovenskom jazyku.

-       rozsah PR článku je cca jedna strana A4.

-       počet fotografií je 1 až 7.

-       tieto fotky by mali byť vo veľkosti približne 800*600 pixelov

-       hlavná fotografia by mala byť v pomere 4:3

-       k fotkám, ktoré budú umiestnené v galérií je dobré napísať stručný popis napríklad:           meno  osobnosti, názov výrobku a pod.

-       nadpis by mal mať od 50 do 75 znakov

-       dĺžka perexu 300 až 350 znakov, po dohode môže perex obsahovať menej

        alebo viac znakov

 

Podklady pre zverejnenie PR článkov by mali obsahovať:

 

1.      Nadpis článku.

2.      Perex článku.

3.      Text článku.

4.      Obrázky s uvedením, ktorý má byť ako hlavný obrázok, a ktoré majú byť v tele alebo galérií článku (ak treba, tak uviesť autora fotografií).

5.      Sekcia/sekcie, do ktorých má byť článok umiestnený (pokiaľ ide o Topky.sk, článok bude umiestnený do sekcie Zaujímavosti).

6.      Dátum a čas, kedy má byť článok zverejnený.

7.      Presné uvedenie, kde sa má nachádzať preklik a kam má smerovať.

 

 

 

Vyhľadávanie